Nowy adres bloga!

Blog Intercepting Fists został przeniesiony na nowy adres: www.plant-punch.pl

Poprzednia nazwa była długa i trudna w zapisie. Dlatego ze względu na Waszą wygodę oraz kierunek w jakim się rozwinąłem (a wraz ze mną mój blog) Intercepting Fists nazywać się będzie… PLANT PUNCH! Mam nadzieję, że nowa nazwa spodoba się Wam tak bardzo, jak mi. Nie martwcie się jednak – poza nową nazwą, nowym logiem oraz nowym i lepszym wyglądem bloga (w trakcie tworzenia), nic pod względem treści się nie zmieni. No chyba, że też na lepsze i ciekawsze! Jeśli macie jakieś pytania – piszcie do mnie na fejsie :)

plaża

Leave a Reply

